Comics RSS Feed

Alternative History of Games Pt. 1  Sunday, June 22, 2008
TGSA
First Previous Next Latest
No More Emails/Album
Posted by Mr. Pulsar on June 22, 2008, 23:00 EST
Alright, the test is complete! No more emails are necessary, unless you really wanna email me.

I just wanted to get to know some of the fans. That really is all the test was for. Thanks to the people that did participate in this. When my centurion brothers wage war with the reptilians of this planet, your lives shall be spared, and risen to the fifth dimension.

In other not destructive news, I just finished my album the other night and I'll probably link to it in my next news post. It's free, so, yeah. >_>

Oh and Morr, apparently I can't stop making GWTB.

- Mr. Pulsar

Send me an email.
Posted by Mr. Pulsar on June 22, 2008, 03:41 EST
This is purely a test.

My email can be found in the info section.

I just wanna see how many people will do it. >_>

Also: No Morr, last time I played Eve, I got half-way through the character creator, and then stopped.

Rawr & Advertising
Posted by Mr. Pulsar on June 22, 2008, 02:33 EST
Anyone who used to advertise with us through project wonderful, and still wants to, needs to resubmit a bid.

Also uh, yeah, I'm bored. I was thinking of getting back in to World of Warcraft after Age of Conan was so depressing.

I play on Khaz Modan, characters name is Pulsette. Soooo, yeah.

DOWN WITH EVE!

>_>

- Mr. Pulsar
Just to clarify.
Posted by Morr on June 23, 2008, 13:38 EST
Austin (that guy who writes in the box on the left) is not involved with Blastwave.

So begging him to continue blastwave probably isn't a good idea.

You know, just to clear things up.

I really didn't want to go down that shaft.
Posted by Morr on June 22, 2008, 02:28 EST
These games are gonna be so different when they invent a way to let the player truly choose what to do.

This was actually first just a sketch, that then got poorly extended to a comic. So it's kinda low quality.

I never really liked Alyx. She's a decent character, but I think they tried too hard to make me like her. Also she highlights Gordons inability to speak, which is dumb.

If it all seems too depressing, you could imagine the last panel being Lamarr coming to rescue Alyx :D

Edit: And Pulsar, we both know you really wanna play EVE.
Picture of the Moment
More News
2008 Austin Throop - Kimmo Lemetti